Repatrieri

Servicii Funerare Lobonțiu

Suntem alături de tine în procesul dificil al repatrierii persoanelor decedate din Europa. Echipa noastră profesionistă se angajează să vă sprijine în fiecare detaliu, asigurând o întoarcere acasă respectuoasă și demnă pentru cei dragi.

Procesul de repatriere

Documente pentru procesul de repatriere

Vă oferim un ghid detaliat privind documentele esențiale pentru procesul de repatriere a unei persoane decedate și vă ajutăm în întocmirea și traducerea acestora.

Aducerea înapoi în țară a persoanei decedate

Plecam în țara europeană unde a avut loc decesul persoanei apropiate și ne întoarcem cu ea în România cât mai rapid cu putință.

Asigurăm transportul și ghidarea finală

După finalizarea repatrierii, te sprijinim cu transportul și depunerea sicriului la capelă. Îți predăm actele necesare și îți oferim îndrumare detaliată privind ultimii pași.

Țări din care facem repatrieri

Facem posibilă repatrierea celor dragi decedați din toată Europa. Din Portugalia până în Marea Britanie, suntem aici să asigurăm un proces demn și eficient, colaborând cu parteneri specializați. Oferim consolare familiilor îndurerate și aducem fiecare suflet acasă cu respect și grijă.

Documente necesare repatrierii din Europa

Firma ce prestează servicii de repatriere decedați este nevoită să se supună regulilor internaționale, prin urmare, aceasta va încheia un contract în care va specifica toate detaliile de care se ocupă și tot demersul ce cuprinde transportul unei persoane decedate. Obținerea documentelor necesare repatrierii persoanei dragi necesită estimarea unui timp în care aceasta va fi prezentă în țara natală. Acest lucru are în vedere distanța ce trebuie parcursă.

Documentele necesare repatrierii reprezintă responsabilitatea firmei noastre, detalii ce sunt specificate în contractul generat prin acordul ambelor părți. În contract sunt necesare specificațiile cu privire la: sicriul necesar transportului, a cărui componentă trebuie să prezinte lemn și zinc, inclusiv timpul de transfer al decedatului. Prezența documentelor este obligatorie, drept urmare, sunt oferite la solicitarea serviciului decedați din țara în care s-a petrecut tragicul eveniment. Documentele pentru repatriere sunt obligatorii, acestea fiind o solicitare a serviciului decedați din fiecare stat în parte.

Prezența certificatului de non-contagiu ne care atestă faptul că decedatul nu a suferit de diverse boli contagioase; Observație: Medicul constatator trebuie anunțat de intenția dvs. cu privire la transferul în țara natală a decedatului, respectiv: cartea de identitate/buletinul, certificatul de naștere, certificatul de căsătorie.

Pentru a se putea beneficia de documentele necesare repatrierii este prevăzută achitarea unor taxe, acestea variind în funcție de stat/oraș/localitate. Autoritățile locale din zona în care a avut loc decesul solicită achitarea taxelor necesare eliberării documentelor, pentru efectuarea procedurilor evidențiate în legislație pentru transportul în țara natală a defunctului.

În dreptul celor menționate mai sus, este necesară și prezența altor documente ce privesc starea civilă a solicitantului, prin care este evidențiat gradul de rudenie (grad I) cu defunctul. În cazul în care solicitantul nu se află în relație de rudenie, este necesară o declarație notarială prin care să se poată demonstra că persoana în cauză a suportat cheltuielile de înmormântare (+ factură fiscală drept dovadă)

De ce să alegi Funerare Lobonțiu?

Prețuri mici

Credem că serviciile de repatriere funerară nu ar trebui să fie o povară financiară în aceste momente dificile. Ne străduim să oferim prețuri competitive și transparente, astfel încât familiile să se poată concentra pe aducerea iubitului lor acasă în mod demn și fără griji financiare excesive. La noi, găsiți sprijinul de care aveți nevoie la prețuri accesibile.

Consultanță

Noi, ne deosebim prin angajamentul nostru de a oferi nu doar servicii, ci și consultanță specializată în momentele dificile. Echipa noastră de experți este aici pentru a vă ghida cu empatie și profesionalism, oferindu-vă informațiile și sprijinul necesare în procesul de repatriere funerară. Înțelegem că fiecare situație este unică, iar consultanța noastră personalizată asigură că luați decizii informate într-un mod sensibil și respectuos.

Seriozitate

Seriozitatea noastră definește fiecare pas al serviciilor noastre de repatriere funerară. Ne angajăm ferm să gestionăm cu respect și profesionalism fiecare detaliu al acestui moment dificil. Echipa noastră dedicată, compusă din profesioniști cu experiență, este aici pentru a vă oferi sprijinul și încrederea necesare în fiecare etapă a procesului. Pentru că în momentele de durere, seriozitatea noastră devine un far călăuzitor pentru familiile pe care le slujim.